Migacz - w tle opowieść o typowych usterkach...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasyl
    L&K
    • 2005
    • 1084

    #26
    ASV 37000 km nic......, ale szykuje się do wymiany gumek stabilizatora. Raz po dzwonku w krawężnik i naprawie zderzaka miałem okropnego świerszcza gdzieś w okolicy lewego nawiewu obok kierownicy, stukałem pukałem wkońcu zaczołem rozbierać i składać. Świerszcz się nie wyniósł, aż do wczoraj... okazało się że śrubka od lewego nadkola jest wykręcona i czubkiem stuka o konstrukcje blachy. To niesamowite jak wibracje mogą się przenosić do wnętrza, dałbym sobie ręke uciąć że to hałas ze środka... :wink:
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz

    • piotrekwawa
      Ambiente
      • 2005
      • 125

      #27
      Zamieszczone przez MarcinJ
      Padła mi cewka
      A moglbys opisac jakie byly tego objawy. U siebie tez zaczynam podejrzewac cewke, ale wole sie upewnic :wink:
      Obajaw jest dość prosty na początku raz jechało dynamicznie raz nie, potem na deszczu zaczeło gasnąć (coraz większe problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu)
      W końcu zgasło i a amen.
      Więcej jest w wątku o silniku (Octavi) z silnikiem 1.6 AEE.
      Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

      Komentarz

      • MarcinJ
        Drive
        • 2005
        • 84

        #28
        Obajaw jest dość prosty na początku raz jechało dynamicznie raz nie, potem na deszczu zaczeło gasnąć (coraz większe problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu)
        W końcu zgasło i a amen.
        Damn, wiec czeka mnie chyba wymiana :| Chociaz lepiej teraz, niz jak samochod padnie gdzies na trasie :?
        Pozdrawiam, Marcin

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          Oparcie to trzeba zawias posmarowac ten na gorze i bedzie cisza.
          U mnie jest luz na dolnym mocowaniu i to to stuka :? moze ta sprezyna jest za slaba :roll:
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • piotrekwawa
            Ambiente
            • 2005
            • 125

            #30
            Zamieszczone przez MarcinJ
            Obajaw jest dość prosty na początku raz jechało dynamicznie raz nie, potem na deszczu zaczeło gasnąć (coraz większe problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu)
            W końcu zgasło i a amen.
            Damn, wiec czeka mnie chyba wymiana :| Chociaz lepiej teraz, niz jak samochod padnie gdzies na trasie :?
            U mnie nikt tego nie potrafił zdiagnozować w końcu jak padła to: laweta i dość przypadkowy warsztat wymiana (diagnoza) :evil: 600zł i jeszcze o !#!@#U fakture musiałem się wykłucić.
            Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

            Komentarz

            • MarcinJ
              Drive
              • 2005
              • 84

              #31
              U mnie nikt tego nie potrafił zdiagnozować w końcu jak padła to: laweta i dość przypadkowy warsztat wymiana (diagnoza) 600zł i jeszcze o !#!@#U fakture musiałem się wykłucić.
              U mnie tez nikt na razie tego nie wykryl :evil: Podejrzewano silniczek krokowy (koszt, chyba ok. 1200 zl) wiec z dwojga zlego wole juz cewke :? Przynajmniej bede juz wiedzial co sugerowac w warsztacie

              A powiedz jeszcze, czy z ta zepsuta cewka, samochod sam z siebie (bez zadnej twojej ingerencji) lapal starsznie wysokie obroty?
              Pozdrawiam, Marcin

              Komentarz

              • piotrekwawa
                Ambiente
                • 2005
                • 125

                #32
                Zamieszczone przez MarcinJ
                U mnie nikt tego nie potrafił zdiagnozować w końcu jak padła to: laweta i dość przypadkowy warsztat wymiana (diagnoza) 600zł i jeszcze o !#!@#U fakture musiałem się wykłucić.
                U mnie tez nikt na razie tego nie wykryl :evil: Podejrzewano silniczek krokowy (koszt, chyba ok. 1200 zl) wiec z dwojga zlego wole juz cewke :? Przynajmniej bede juz wiedzial co sugerowac w warsztacie

                A powiedz jeszcze, czy z ta zepsuta cewka, samochod sam z siebie (bez zadnej twojej ingerencji) lapal starsznie wysokie obroty?
                nie obrotów nie łapał raczej miał chęć "zdechnięcia" praca na trzech cylindrach, klekotanie silnika. Jeśli u Ciebie to silnik krokowy, przepustnica to daj do wyczyszczenia komuś kto to robi profesjonalnie. (150zł)
                Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #33
                  Zamieszczone przez piotrekwawa
                  Jeśli u Ciebie to silnik krokowy, przepustnica to daj do wyczyszczenia komuś kto to robi profesjonalnie. (150zł)
                  może to sobie sam profesjonalnie wyczyścić, a koszty zamkną się w 10zł :P
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • piotrekwawa
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 125

                    #34
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    Zamieszczone przez piotrekwawa
                    Jeśli u Ciebie to silnik krokowy, przepustnica to daj do wyczyszczenia komuś kto to robi profesjonalnie. (150zł)
                    może to sobie sam profesjonalnie wyczyścić, a koszty zamkną się w 10zł :P
                    Jak ma pojęcie i Koledzy pomogą :wink: to sobie napewno poradzi
                    Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

                    Komentarz

                    • MarcinJ
                      Drive
                      • 2005
                      • 84

                      #35
                      Dzieki, zobacze, co z tego wyjdzie :wink:
                      Pozdrawiam, Marcin

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        #36
                        Zamieszczone przez piotrekwawa
                        Jak ma pojęcie i Koledzy pomogą :wink: to sobie napewno poradzi
                        przecież nic nie stoi na przeszkodzie temu, zeby koledzy pomogli :wink:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • Sebastian_M26
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 1823
                          • Superb II (3T4)

                          #37
                          Znajomy mi kiedyś w ASO mówił że jakość aut sprzed face liftingu 2001 była lepsza
                          Prawda?
                          Seria 188KM/270Nm na 95RON

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #38
                            Jakosc wielu aut, kiedys byla lepsza. Teraz liczy sie cena - jak najtaniej zrobic, a jak sie bedzie psuc to dobrze bo serwisy zarobia. Najprostrzy przyklad Toyota, niby niezawodne auto - tak, ale tylko do czasu a potem lawinowo leci wszystko. Mercedes, era niezniszczalnosci tych aut skonczyla sie na modelu W124
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Sebastian_M26
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1823
                              • Superb II (3T4)

                              #39
                              Znajomy mi kiedyś w ASO mówił że jakość aut sprzed face liftingu 2001 była lepsza
                              Chodziło mi o Octavie ( 1998-2000r)
                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #40
                                teraz auto na wystwe na jakims salonie motoryzacyjnym jest robione z rozmachem
                                a potem głównym konstruktorem zostaje księgowy i wtedy jest juz pozamiatane 8)

                                Komentarz

                                • piotrekwawa
                                  Ambiente
                                  • 2005
                                  • 125

                                  #41
                                  Zamieszczone przez djczas
                                  teraz auto na wystwe na jakims salonie motoryzacyjnym jest robione z rozmachem
                                  a potem głównym konstruktorem zostaje księgowy i wtedy jest juz pozamiatane 8)
                                  Tak jest teraz tylko oszczędności i to nietylko w motoryzacji ja pracuje w IT ostatnio rozmawiałem z kolegą z IBM i ten bez żenady stwierdził: "wycinamy się cenowo z konkurencją więc wszystko musi być tańsze kiedyś dysk pracował bezawaryjnie 5 lat teraz ledwo do końca gwarancji starczy." A potem :cry:
                                  Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Jakieś stuki w maglownicy na listwie przy skręcie.

                                    Komentarz

                                    • Kmab
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 269

                                      #43
                                      Do listy dorzucam rozwalające się prowadnice szyb...

                                      A pomyśleć, że rodzice w swoim 8letnim nissanie almerze (składany w Japonii) nawet akumulatora nie wymieniali nie mówiąc już o jakichkolwiek usterkach... :evil:
                                      Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                                      Komentarz

                                      • adik_s
                                        Rider
                                        • 2005
                                        • 259

                                        #44
                                        Zaczął mi wariować migacz, raz miga, raz nie. Pewnie coś z przerywaczem, sobie pomyślałem .
                                        i znowu szlag trafił przerywacz,ale teraz ASO nie zarobi :szeroki_usmiech tzn wcześniej jak padł to zero kierunkowskazów, teraz (narazie - ale zapewne do czasu) caly czas pipcze (jakby był włączony kierunek czy awaryjne tylko w takim tempie,że po 2min boli głowa i piana z ust idzie)... Na szczescie czasami na pol godziny przestanie :szeroki_usmiech

                                        Komentarz

                                        • gulinski
                                          Classic
                                          • 2005
                                          • 27

                                          #45
                                          To co tu czytam zaczyna mnie PRZERAŻAĆ, chce się związać z modelem 2002/2003 (TDI),
                                          czy to dotyczy wszystkich wersji? Jak jest z wersją 4x4 ?

                                          Komentarz

                                          • Kmab
                                            Rider
                                            • 2005
                                            • 269

                                            #46
                                            Zamieszczone przez gulinski
                                            To co tu czytam zaczyna mnie PRZERAŻAĆ, chce się związać z modelem 2002/2003 (TDI),
                                            czy to dotyczy wszystkich wersji? Jak jest z wersją 4x4 ?
                                            Taka sama jak każda inna Octavia. Ma niestety jej typowe wady :cry:
                                            Jeździłem już kilkoma różnymi samochodami, różnych marek i w każdym aucie występowały drobne upierdliwości. W niektórych bardziej, w niektórych mniej.
                                            Nie przerażaj się tym wątkiem. Mimo frustracji związanej z kilkoma upierdliwościami uważam, że Octavia to dobry samochód :wink:

                                            W innych autach może być jeszcze gorzej! :diabelski_usmiech
                                            Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #47
                                              gulinski, Zaufaj mi, ze france bywaja jeszcze bardziej wybredne :diabelski_usmiech
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • adik_s
                                                Rider
                                                • 2005
                                                • 259

                                                #48
                                                To co tu czytam zaczyna mnie PRZERAŻAĆ, chce się związać z modelem 2002/2003 (TDI),
                                                czy to dotyczy wszystkich wersji? Jak jest z wersją 4x4 ?
                                                hehe nie przerażaj sie, ja właśnie mam z lutego 2003 octe i w sumie to takie pierdoły padały, silnik, skrzynia, cała reszta bez zarzutu, a przebieg jak widac - no juz 126tyś :P:P co do mojego wczesniejszego wpisu- przerywacz jeszcze działa :szeroki_usmiech tylko ten regulator zaworów pierdzielony... w tygodniui bedzie wymieniany

                                                Komentarz

                                                • gulinski
                                                  Classic
                                                  • 2005
                                                  • 27

                                                  #49
                                                  Przepraszam czy Octavia to jest produkt podpadający pod klasę w klasie WV Golf, czy projekt przy którym, w pracy nad nim, jednemu z inżynierów wylała się kawa?

                                                  Przedtem jeździłem Fiatem Uno (co tydzień byłem utetłany po łokcie, zrobiłem tym 80 kkm, przez 7 lat, a jak stałem obok tego obiektu to słyszałem jak go tetrtole wpieprzają)
                                                  średnio wymieniałem w tym łożyska piast przednich co 20kkm, o ciagłych problemach z ukł hamulcowym nie wspomnę bo krócej wyliczać byłoby dni w których był sprawny, instalacja elektryczna to pomyłka inżyniera elektryka, skrzynia sie jeb#$%a, silnik o dziwo nie mam nic przeciwko, zawieszenie przednie - makabra, blacharka - puszki po sardynkach są trwalsze

                                                  Jeżeli zaczynam dostrzegać podobne awarie przy podobnych przebiegach, u ludzi któży eksploatują samochód w sposób normalny to uważam że producie który teraz w promocji kosztuje 60 kPLN mozna spodziewać się więcej :?

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    #50
                                                    gulinski, Mam tez porownanie do takiego Una oraz do Kadetta ktory jest ponad dwa razy starsze niz omawiane Uno. I Fiat i Opel rdzewieje tak samo. Sposob w jaki sa poskladane blachy na Fiacie wola o pomste do nieba. Rdzewieje wszystko nawet bak (Opel ma alumiowy).

                                                    Po 75tys km w Octavi jedyna rzecza jaka trzeba bylo zrobic to wymiana gumek przy stabilizatorze oraz na gwarancji poszlo lozysko w kole. 25zl za te elementy to nie jest duzo :twisted:
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...